menu
serce

Szkolenie pracowników działów promocji/marketingu – w służbie honorowego krwiodawstwa

Szkolenie pracowników działów promocji/marketingu – w służbie honorowego krwiodawstwa

W dniach 7 – 8 października 2025 r. pracownicy działów promocji/marketingu z 23 Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Polsce wzięli udział w szkoleniu poświęconym nowoczesnym formom promocji honorowego krwiodawstwa.

Celem szkolenia było doskonalenie umiejętności w zakresie storytellingu i tworzenia person w marketingu społecznym, by jeszcze skuteczniej wspierać Krwiodawców, zachęcać nowe osoby do dzielenia się krwią i jej składnikami oraz w sposób nowoczesny i inspirujący promować ideę honorowego krwiodawstwa.

Podczas zajęć uczestnicy szkolenia poznali różnorodne narzędzia, które będą pomocne podczas prezentowania historii Dawców i Biorców krwi, budowania przekazu opartego na emocjach i wartościach z ofiarowania własnej krwi dla ratowania zdrowia i życia drugiego człowieka oraz jak skutecznie docierać z komunikacją do różnych grup odbiorców (dzieci, młodzieży, kobiet, mężczyzn, etc.).

Podnoszenie kompetencji pracowników to inwestycja w jakość – dzięki takim szkoleniom jeszcze lepiej i efektywniej będą prowadzone wszelkie działania promocyjne i kampanie społeczne, by z jeszcze większą siłą i precyzją docierać do społeczeństwa z przekazem o tym, jak ważne i potrzebne jest honorowe krwiodawstwo.

Na górze grafiki widnieje napis „Łączy nas krew, która ratuje życie. Bo tętni w nas dobro”, zapisany białą czcionką na czerwonym tle. W centralnej części znajduje się zdjęcie grupowe przedstawiające kilkadziesiąt osób stojących i siedzących w sali konferencyjnej — uśmiechniętych, pozujących wspólnie do zdjęcia. Zdjęcie jest lekko przekrzywione, umieszczone na jasnym tle. U dołu grafiki znajduje się czerwony, liniowy rysunek dłoni ułożonych w kształt serca, symbolizujący pomoc i solidarność. Poniżej widnieje logo kampanii „Twoja krew, moje życie” oraz adres strony internetowej www.twojakrew.pl